Thursday, February 24, 2011

aku stress >_< ,,

aku stress bile kene wake up pepagi ,,"u must get ready for school !"em,,
penat betul kene bgon pukul 5.3o ,,sebab aku nek bas ,so kenelhaa bangun awal cket ,
agpom aku kene iron baju lg ,,bab aku  malas skett nak iron memalam,,
huhuu,,layan novel lg syok ,,

aku stress bile sampai part2 sterusnye ,part2 ape ?alhaa ,waiting for the bus lhaa ,,
isk ,,time aku kua awal ,,xsampai2 ,,sampai dangdut kepalelutut aku neh
bwulhaa bas pendek tuh datang,,adess,penat tul~pastuh bile aku menggedix kua 
lmbat ,,mulelhaa berlari berkejaran sebab bas da near ngn bustop,,
isshh,wat malu aku je kene jalan laju2,,ntah ape dose aku kat driver bas neh pom aku takk
tou sampai die sanggop wat aku camneh ,,em-'

aku stress bile time cekgu mengajar kt depan aku takk dapat
catch up ape yg diajar ,,kengkadang ase menyesallha plaq p pilih science stream ,
tp terpakselhaa,,,agpom aku bukannye minat akaun2 neh ,,ukelhha tuh ,,slow2 dapatlha 
jugak aku paham sal subjek addmath,physics,chemistry,biology neh ,,sabo jelhaa miera,,

aku stress bile time kua bndo ,,mang aku da familiar ngan bando
tp xsemestinye aku ingat sume tempat yang aku pergi ,,aku neh mang bebal ckett lou bab2
ingat area tempat  neh ,,bayangkan ,aku langsung takk ingat kat mane MBS 
!huh !emm,,seb bek ade die ,,yang tou sume tempat,,so dielhaa yg selalu jd tkang tunjuk arah aku ,,he.he..

aku stress bile time2 tengah chakap2 lepak2 borak2 ngan die tetibe kawan aku 
datang ,n sudah semestinye die akan cakap ngan kawan aku..
emm,,i;m a very jealous girl,,n yang aku taley time die kai panggilan 'awak sy',,sedangkan aku pom
pakai 'awk sy',,emm,,aku rase cam aku neh setaraf ngan kawan aku tuh,die ade cakap,
die tade perasan langsung kat kawan aku sebab die cakap kawan aku tuh _____,,
n die cakap die takkan nungkin ade affair ngan kawan aku sebab die cakap
die tade feeling pom kat uwang tuh,!entah die kutip dari mane entah peribahase tuh,,emm,,*
,,cemburu tuh kan tanda sayang ,,n aku mang syang die pom ,,tp aku taley hilangkan 
perasaan cemburu tuh,,tapi seboleh2nye aku akan cube sembunyikannye
 sampai duwang langsung takk perasan yang aku neh sedang cemburu !lou aku nampak duwang tengah borak2 aku akan pandang tempat len !ye amiera ,,awak boleh buad !