Friday, February 25, 2011

TEMAN TAPI MESRA


Kau teman yang teristimewa
Sukar untukku tafsirkan
Kenangan kita bersama
Tapi mengapa perpisahan yang terjadi

Biarpun perit berpisah dengan dirimu
Namun aku gagahkan diri ini
Untuk melupakan semua kenangan
Kita bersama
Biarpun aku tidak dapat melupakanmu

Setiap detik aku merinduimu
Namun aku gagahi diri ini
Untuk melupakan dirimu
Namu sayangnya aku masih tidak
Dapat melupakan dirimu

Mungkinkah dirimu telah membenci diriku
Biarpun hanya sekelumit salah terhadapmu
Masih ada kemaafan dari dirimu
Untuk diri ini

Dahulu kau pernah lafazkan saying
Tapi sayangnya aku tak pernah
Menghargai kasihmu itu
Baru kini aku sedar
Betapa dalamnya cintamu itu
Tapi kini sudah terlambat
Kau telah pergi dariku

Hanya satu ku mohon darimu
Biarpun kita telah berpisah
Masihkah aku boleh berteman denganmu
Kerana kita teman tapi mesra

              by amiera