Saturday, February 26, 2011

i love u so much sygs---''

sejak mulamula kite kenal lagi ,saya da agak yg kite akan jd couple.bukang sy perasan chantek tp sy tou,dari sudut cara awk memikat sy,sy dapat rasekan bahawe awk sangad mengimpikan saya neh jadik milik awak ,n now hajat awk da tercapai ,saya milik awak sekarang ,tiade sesiape lagi yg dapat usha sy ,,hehe,sebab dalam hati sy cume ade name awk ,awak je yang ley wat saya gelak mcm nak mati,awak je yang tou ape yang sedang saya pikirkan ,n awak jugaklha yang jadi peneman n also a good listener when i've a problem wif my friend ,,ouhh,,macamane lhaa keadaan saya lou tade awak ,,saya taley berjauhan dengan awak ,,cume awk yang memahami diri saya ,,cume awk yang sanggop teman saya lou tade saya tade partner ,eem,,saya nakk awak tou yang saya sangad menghargai awak ,,
sayang,,kadang2 saya rase saya banyak buad awak saket ,geram ,,maybe sebab saya belum matang ..waloupom awak takk pernah berkasar dengan saya disebabkan sikap saya yang kadang2 agak gila plus sewel ,saya tetap harapkan kemaafan dari awak ,,maafkan saya ye ?saya janji saya akan belajar dari kesilapan ,,
sayang ,,saya sayangkan awak ,,sayang sangad2,,waloupom saya takk pernah menuturkan ungkapan keramat tuh takk bermakne saya takk sayangkan awak ,,saya takk sejujur awak ,,awak selalu ucapkannye ,,n lepas awak ucap 'i love u',saya wat muke donno n cakap ,'awak senang ckp tu sebab awak da cakap kat ramai pempuan',,awak cume diam ,,lagsung takk marah sy sindir awak mcam tuh ,,tengs awak ,,sebab sangad sabar berdepan dgn sikap sy ,,
awak ,,saya selalu dengar cite buruk pasal awak ,,macam ade yang takk suke kite berhubungankan ?tapi tape,,awak jangan risau ,,saya hanye percayekan awak sorang jee,,awak pom kenelhaa percayekan saya jugak ye ?bertuah tou awak dapat girl yg setia mcm saya neh !oouuww~
awak,,janji dengan sy tou ?jangan tinggalkan saya ,,saya takk sanggop tengok awak dengan perempuan len ,,tapi saya takk risau ,,sebab uwang macam awak neh memang berpegang pd janji ,,awak akan jadi milik sy kan ?sy sayang awak sangad3,,

from