Saturday, March 12, 2011

,,going to testing my luck !;D


cuti da bermule ,test da abez ,,em ,,camanelhaa result test aku eak ?(=_=),,naseb beklhaa sikitsikit ajee yang masuk ,,tapi sikitsikit tuh pom ade jugak yang payah ,,argghh ,,hari tuh pn roziah ,,chemist teacher ade chakap ,,chemist mark yang paling tggi ckaly 90 marks ,,wooaa,,teruje aku dengar ,,tapi takk mungkinlhaa akuu ,agpom akuu bukannye pandai sangadd ,,aku sedor diri aku lhaa,,emm,,tapi sape eak ?n pn roziah pom ade bgtou yang the lowest is 20 marks !ggg ,,takuut lhaa,,tapi bukan aku jugaklhaa,,takkanlhaa akuu ,,isskk,,aku siap minum air rebus buku chemist ,takkan aku dapat serendah tuh kutt ,,emm tp sapelhaa yang sadis sangad tuh eak ,,kesiaanngg ,,

abes je exam aku tidur ,,gaahh3 ,,bosaang doe !eem,,da lhaa soklan sikit jee ,,mase pulak lame ,,emm ,,bek akuu tidur kan ,,
mcm neylhaa agaknye aku tidur eak ?