Saturday, March 12, 2011

holiday ~holiday ~nakk holiday ~

tempat camney pom uke kan?untuk lepaklepak?
holiday da start but my family tade planning nakk p manemane pom ,,em~(T_T) ,,upsetlhaa ,,gg ,,bawu jeh nakk merasee mamah angin kat tempatt uwang ,tp kan ,,lou mak aku ajakk p baleq kampung aku takk moelhaa ,,malasslhaa aku nakk mengadap muke mak sedare aku yang cm singe betine dalam pantang jeh !isk ,,kejam ,memangg kejam ,,akuu rela duduk rumahh drpd stay kt rumah dy walopom cume sehari !jahat sangad keh aku neh ?takkpom kan ,,sebab perangai die tuh yang wat aku takkmoe duduk rumah die ,lagipom bukan aku suwang jeh takk moe ,,sume adeq2 aku takkmoe ,,hahaa,,reason die same cm akulhaa
aku ckunk nga berangan duduk seko2 kat tempat yang tade uwang ,,hhee ,yang menyamankan ,,ade manyakk saljisalji turun ,,waahh ,,sape takkmoe kan3 ?hahaa~ngarutt jelhaa ,,pape pom untung tade manyak homework ,,cume ade chemistry jeh sekeping due ,,gahh !baek jugak ea cekgu2 aku neh ,,memahami tullhaa jiwe remaje cm kitekite neh ,,huu ,da tade homewor ,leylhaa aku lepakk puaspuas ney ,,=)
tempat neh lhaa yang aku nak terjah sangad2 tuh ,,isk ,,